<div dir="ltr"><div class="gmail_quote"><div dir="ltr"><div style="font-size:small"><i><font size="2"><b><br>The State of the Comedia</b><br><br></font></i>Forum: LLC 16th- and 17th-Century Spanish and Iberian Drama<br><br>What ought to be Comedia studies today? What newer critical trends are changing <br><br>the field? Can we repurpose more established approaches? 300-word abstracts by <br><br>15 March 2016; Harry Vélez-Quiñones (<a href="mailto:velez@ups.edu" target="_blank">velez@ups.edu</a>).<br><br><br><u>Context: A</u> roundtable in which scholars with various perspectives and at various <br><br>stages of their careers present experiences in their scholarship/teaching.  Given the <br><br>general state of dismemberment and scattering of Comedia scholarship, teaching, <br><br>and the separate versions of brethren (MLA/AHCT/AITENSO/AISO, et al) this <br><br>session could be a very exciting conversation. <br><br><b>Science and the Comedia</b><br><br>Forum: LLC 16th- and 17th-Century Spanish and Iberian Drama<br><br>How do scientific discourses play in the Comedia? What are their intersections with <br><br>other prevalent and/or marginalized forms of knowledge? 300-word abstracts by <br><br>15 March 2016; Harry Vélez-Quiñones (<a href="mailto:velez@ups.edu" target="_blank">velez@ups.edu</a>).<br><br><br>Context: Theatrical representations of mathematics, natural philosophy, botany, <br><br>anatomy and the body, sexualities and science, medicine, pharmacy, alchemy, and <br><br>other scientific theories, discourses, and practices.<br><br><br></div></div></div></div>